reklama

Ako som si kupovala blúzku

Vždy, keď sa zoštátnicieva, chytám paniku. Na štátniciach sa totiž patrí vyzerať slušne a decentne, a ku kostýmu proste patrí blúzka. Jednoduchá, s golierom a na gombíky. Nemám žiadne extra nároky na značku, farbu (okrem čiernej), dĺžku rukáva, len aby to vyzeralo elegantne a dalo sa v tom vydržať celý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Aj keď obchody šacujem priebežne po celý rok, ani vlani sa mi takúto obyčajnú (nekockavú, neprúžkovanú, neflitrovanú, nepriesvitnú a neumelohmotnú) blúzku kúpiť nepodarilo. V nedeľu pred štátnicami pršalo, na výlet sa ísť nedalo, takže som sa vybrala na výpravu po obchodoch. Kvôli blúzke.

A zistila som, že hoci v našom meste sú tri veľké nákupné centrá otvorené aj cez víkend, v žiadnom z nich nie je obchod, kde by ste dostali blúzku.

Tak som kúpila mobil a sedaciu súpravu. A na štátniciach som zasa v tej starej blúzke zo sekáča.

Alexandra Pavelková

Alexandra Pavelková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Dívam sa a počúvam. Sama som väčšinou ticho a skrytá, ale raz za čas príde dačo pekné, o čom sa nehovorí, alebo veľmi škaredé, čo si iní možno nevšimnú, a mali by. Pozrime sa na to spolu, ak chcete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu